Ocena stanu posadzki przemysłowej na podstawie rozmowy telefonicznej

Zawsze zaczynamy od rozmowy z Klientem, ustaleniem jego problemu z posadzką, zakresem prac jaki jest potrzebny, rozmiarem posadzki do naprawy itd. Zdarza się, że jeśli temat nie jest poważny a sama posadzka dość niewielka, to już po samej rozmowie telefonicznej będziemy w stanie doradzić, pomóc i być może przygotować ofertę.

 

Ocena stanu posadzki przemysłowej na podstawie przesłanych zdjęć

Najczęściej jednak, aby móc rzetelnie ocenić problem i przygotować ofertę, będziemy potrzebować od Klienta zdjęć posadzki. Takie zdjęcia powinny ukazywać problem, jaki jest z posadzką przemysłową. Wraz z przeprowadzonym wywiadem telefonicznym tworzy to spójną całość i pozwala nam sprecyzować konkretny zakres działań oraz tym samym przygotować adekwatną ofertę cenową na naprawę, renowację posadzki przemysłowej.

 

Ocena stanu posadzki przemysłowej na podstawie wizji lokalnej

Czasem zdarza się jednak, że problem z posadzką przemysłową jest na tyle duży, że sama rozmowa telefoniczna i zdjęcia są niewystarczające, aby precyzyjnie określić zakres działań naprawczych posadzki. W takiej sytuacji nie zostawiamy jednak Klienta samego i ustalamy z nim dogodny termin przyjazdu na wizję lokalną. Podczas takiej wizji mamy okazję precyzyjnie zapoznać się z problemem, który będziemy mieli rozwiązać oraz porozmawiać bezpośrednio z Inwestorem i ustalić wszelkie szczegóły.

Zadzwon

Masz pytanie?
Zadzwoń

781 712 233

albo skorzystaj z naszego

formularz zapytania

Używamy plików tekstowych zwanych „cookies” („ciasteczka”), by uczynić naszą stronę łatwiejszą w użytkowaniu. Dowiedz się więcej.